Noi status-uri de mes’ legate de Base si Prostanacu’

Posted: Decembrie 7, 2009 in O Romanie de resemnati
Etichete:, , , ,

…. sau cum ne manifestam electronic gustul amar lasat de alegeri

Mdeah! A castigat Base…”vorba” unui prieten care si-a scris la status urmatoarea gluma „Culmea somnului: sa te culci presedinte si sa te trezesti Prostanac” . Oricum am impresia ca orice am fi votat, tot el ar fi iesit (chiar daca ar fi fost alti candidati :D).

Da, am fost si eu la vot. De fapt eu n-am votat un presedinte, am votat un premier, sau ma rog, promisiunea unui premier cat de cat decent. Nu de alta, dar sincer, n-am avut ce si pe cine sa votez, si, avand in vedere ca am avut inaintasi care au semnat condica pentru libertatea la vot, trebuia sa profit de acest dept, greu castigat de dansii. Noh, n-o iesit premierul pe care mi-l doream, o iesit tot Base si ai lui. Nici nu stiu daca sa ma bucur sau sa ma intristez. Am pierdut un pariu, deci as putea sa ma intristez pentru asta, dar azi n-am chef. Pana la urma stim de ce (nu) e in stare Base, probabil ne oripilam mai tare de alalalt sau poate ne mergea un picut mai bine, probabil…

In orice caz, cred ca nu mai este pentru nimeni un mister ca NU noi decidem in jocurile astea politice abjecte, triviale si dubioase. Noi putem plati taxe in continuare, putem sa nascocim bancuri si status-uri politice noi, putem sa traim in continuare „decent” pe un salariu de mizerie, putem sta zile in sir fara apa cald si caldura, putem sa ne imbracam de la SH fara rusine, putem sa visam in continuare … ca doar deh, ne-am obisnuit deja. Ce se mai poate intalmpla?! De fapt stiu! Cred ca incepem sa traim din ce in ce mai ECO si economic (fara voia noastra, desigur).

In final, eu si Moshu’ (Craciun, cum care?) avem sa-i spunem/aratam ceva clasei politice romanesti, asa ca la (re)inceput de 5 ani fericiti:

Mad Santa

Comentarii
  1. Alexandra spune:

    Clar, da, bun mesaj! Subscriu! :)) Cum am mai zis eu: culmea prostitutiei ( politice)- sa te culci noaptea cu un presedinte si sa te trezesti dimineata cu un altul! :))
    Halal tara! :))

  2. Trocutza spune:

    Voi nu ati votat un premier decent (care e mina PSD de spalat bani in Sibiu, altfel cum explici majoritate PD-L in Sibiu la vot?), ati votat Antena3, Sinteza zilei si… mircea badea care arata bine fataaa si a mai invatat 3-4 cuvinte din dictionarul de neologisme si uite ce frumos le foloseste fataaa. Intre noi fie vorba daca nu existau Cristoiu si Oreste care i-au mai dat cite o carte sa citeasca, probabil si acum facea spargatul in emisiuni cu Teo Trandafir.
    Nici eu nu-l suport pe Basescu dar il prefer oricind oricarui pesedist.

    PS: Multumiri diaspora ca ne-ati scapat de Iliescu cu ale lui mineriade, de Nastase cel cu 7 case cu multe termopane si outze de numarat de C-tin Nita cu al sau impozit forfetar si tzepe la Spitalul Judetean Brasov si lista poate continua mult si bine… Mi se pare mie sau cam toti capsunarii, hotii si curvele au plecat din Romania cind era Iliescu si PSD/PDSR la putere? 🙂
    PS2: Eu zic sa va uitati putin pe net care sint atributiile unui presedinte si ale parlamentarilor apoi sa vedeti cine a furat mai mult de-alungul anilor.
    PS3: Exista viata si fara Antena3 cu ai lor aplaudaci si pupincuristi.

    Cu respect,
    Ala cu statusul de pe messenger

  3. ghialex spune:

    Hey, Trocutza..daca ma crezi, a inceput sa ma doara la banana de toata clasa politica. Stiu foarte bine ce inseamna PSD si am aflat (in ultimii ani) ce inseamna si PD, am ales prin excludere si prin incercarea aproape dureroasa de a gasi macar un „pro” la fiecare. Se pare ca pro-ul lu’ nea Prostanacu’ a fost primarul sibian. Mie, personal Mircea Badea nu imi place, fataaa. Nici fizic si nici in orice alt mod si in plus nici nu-i ascult aberatiile subiective, nici macar cand imi fac unghiile si nu pot schimba canalu’ :). Iti respect punctul de vedere si ma bucur ca blogu’ meu a stranit reactii…. vorbea mea „Ce zic eu nu-i lege”. Pup ya’. Pa

Lasă un răspuns

