Cele mai tari „aforisme”

Posted: Decembrie 16, 2009 in Bancuri
Etichete:, , , ,

Am gasit de (foarte curand) pe net niste aforisme sa razi de sa te-mparstii, nu alta. Ia sa va radeti si voi:

  • Sunt sigura ca ai un creier care se simte ca nou, din moment ce nu l-ai folosit niciodata!
  • Nu-ti inchipui ca poti schimba un barbat decat daca este in scutece
  • Da-ti format!
  • Daunez grav sanatatii evitati-ma
  • Esti un om unicat in lumea asta …. plutesti la nivelul prostiei …
  • Iti mai ploua in curte pe dreapta?
  • Te mai acoperi noaptea cu baloti?
  • Daca tu te lauzi ca tot ce faci iasa bine, nu ai vrea sa-mi faci o laba !!
  • Nicaieri nu e acasa !
  • il sti pe milei?
  • te`as injura zdravan, dar esti prea prost ca sa pricepi ce iti spun
  • Vi cu mine sau te iau?
  • Jet in rau!

Pt „agata” in carlig:

  • buna iubi! vrei sa impartim factura la intretinere?
  • ia zi fa,iti iau o cola?
  • Buna, ai un ceas? aaaa, si cat timp liber?
  • Te-a durut? Te-a durut cand ai cazut din Rai?
  • Crezi in dragoste la pima vedere sau mai trebe sa trec o data prin fata ta?
  • Frumos caine! Are si un numar de telefon?
  • O sa ma saruti, sau trebuie sa mint in jurnal?
  • Arati asa de bine, incat era sa fac infarct.
  • Mazgalici ma cheama, dar poti sa imi spui „iubitule”
  • Te-am urmat pana acasa. O sa ma pastrezi ?
  • Eu: Arati exact ca a doua sotie a mea. -Ea: De cate ori ai fost casatorit? -Eu: O data.
  • Ce face o fata urata ca tine intr-un loc asa de dragutz? OOPS! Ce face o fata asa de dragutza ca tine intr-un loc asa de urat?
  • Cred ca am probleme cu ochii, nu-i pot dezlipi de tine
  • Vrei sa vii la mine pentru o pizza si apoi o partida de sex? NU? De ce? Nu iti place pizza?
  • Nu sunt beat, ci doar m-ai ametit tu
  • Poti sa-ti atingi coatele pe la spate? Da’ cat de mult poti sa te apleci?
  • Daca nu ai avea picioare ai purta pantofi? Nu! Atunci de ce porti sutien?
  • Ajuta-i pe sarmani. . ia-ma cu tine acasa.
  • Esti religioasa? Pentru ca esti raspunsul rugaciunilor mele.
  • Vreau sa iti dau satisfactia de a ma refuza. Hai da-i drumul. (tareee :D)
  • Esti asa de misto cum zic toti baietii?
  • Scuza-ma vorbeai cu mine? EA: Nu. Atunci incepe acum.
  • De ce o fata draguta ca tine vorbeste cu un idiot ca mine?
  • Tu esti motivul pentru care am venit singur aici.
  • Vocile mi-au zis sa vin si sa vb cu tine
  • Doamne ce ma bucur ca nu sunt orb !
  • Ce-ar fi sa ii faci o surpriza mamei tale si sa ii zici ca diseara nu vii acasa?
  • Esti obosita? Ea: nu, de ce? pentru ca mi-ai alergat toata noapte prin vise
  • Pot sa iti iau ceva de baut sau iti dau banii ?
  • Tu dormi in bratele tale? Ea:Nu . Atunci pot sa dorm eu ?
  • Fii unica si diferita spune DA!
  • Sexul este criminal… vrei sa mori fericita?

Antiagatat (de la subsemnata):

  • Te-ai dat cu Flit? Mirosi Mortal!
  • Ce chestie! Si bunicul meu are panataloni la fel.
  • Ce bine ca ai venit, am cateva facturi de platit si o gramada de datorii.
  • Incantata! Ce se va bucura mama cand te voi prezenta!
  • Ce freza ai! Te-ai tuns cu ciobu’?
  • De cand imi doream un barbat cu care sa fac copii!
  • Vrei sa ma faci sa-mi fie dor de tine?
  • Am auzit pe cineva care te striga pe afara
  • Vrei sa-mi faci o bucurie? Fa un infarct
  • Nu te stiu de undeva?
    R: Tocmai de aia nu mai merg pe acolo.
  • Locul acesta este liber? R:Da si va fi acesta liber daca te asezi tu.
  • Vrei sa mergem la mine? R:Stiu si eu, incap 2 oameni sub o piatra?
  • A-si merge pana la capatul lumii pentru tine R: Da promiti sa si ramai acolo?
  • Imi pare rau, ma intalnesc doar cu oameni!
  • Mergem la mine sau la tine? R: La amandoi, eu merg la mine, tu mergi la tine.
  • Ai zis Vinerea asta..am crezut ca Vinerea trecuta, imi pare rau sunt ocupata
  • Imi pare rau nu pot sa ies cu tine Duminica. Din pacate ma marit.
  • Nu pot sa ies cu tine, pentru ca asa mi-au zis vocile.
  • Daca te-as vedea dezbracata as muri de fericire. R: Da, daca te-as vedea eu dezbracat, as muri de ras
  • Daca iti arunc un bat, te duci dupa el?
  • Uite ia un leu  si pleaca de aici
  • Mama mia! Ce semeni cu frate-miu!

Astept si de la voi!

Comentarii
  1. Alexandra spune:

    Ce misto sunt astea „antiagatat”! M-am cocosat de ras :))
    Mai ia de aici:
    Du-te canta la alta masa!
    Du-te sapa in alta parte ca aici e ciment.
    Am alergie la prostie, stranut intr-una. Hapciu!! Scuza-ma, ai zis ceva? 😀
    Cand zici ca vrei, vrei. Cand zici ca f*ti, zici!
    Ia-ti un scaun, stai cu mine la alta masa!
    :))
    Daca mai gasesc, mai spun! :*

Lasă un răspuns

