Asa sunt eu: fara scuze, fara pretexte

Posted: Ianuarie 12, 2010 in Lola's heart
Etichete:, , , , , ,

Am ajuns la varsta in care imi asum cu incredere ceea ce sunt, ceea ce fac, ceea ce zic. N-am nevoie de o alta persoana  in care sa-mi oglindesc personalitatea. Poti sa ma iubesti in zborul meu sau sa ma uiti. Nu-mi gasesc scuze pentru faptele mele. Traiesc acum, iubesc pasional atata timp cat ochii tai se uita „in acel fel” la mine. Cand privirea ta cauta alte zari, ma retrag fara remuscari, fara nopti cu lacrimi reci.

Nu ai cum sa nu ma vezi, sunt eu ceea care iti zambeste cand te astepti cel mai putin. Ma reconfigurez ca vantul si nu ai cum sa te saturi de mine. Sunt imprevizibila ca vremea, impulsiva ca o artista. Ma cert doar cu mine in serile in care constiinta ma incarca cu povesti din trecut. Nu o sa te critic niciodata, dar nu ma pot abtine cand e vorba de mine. Nu o sa-ti cer niciodata nimic, tot ce vei face va fi din voia ta, si te asigur ca vei dori sa ma faci dependenta de „atentiile” tale. Pot sa te ignor o zi intreaga, iar seara sa-ti intru in suflet si in minte mai ceva ca o vorba buna spusa intr-un moment rau.

Sunt perversa pana-n maduva oaselor dar pot sa te strang in brate ca o mama atunci cand ai nevoie intr-adevar de o alinare. Stiu sa gatesc dar mi-ar face mai mare placere sa curat dupa tine bucataria. Cand scriu sau pictez, nu mai existi decat intre randurile pe care le astern pe hartie  sau in culorile pe care le plimb lenesa pe panza alba.

Ma bucur ca un copil de orice si bat din palme atunci cand incepe serialul preferat, cand mi se promite ceva mult dorit, cand imi cumpar ceva ce visam de prea mult timp. Nu o sa ma plictisesc aproape nicioadata singura acasa. Intr-o lume atat de „socia(bi)la” cu greu gasesti momente in care sa te asculti, sa te intelegi, sa te iubesti.

Un prieten sicer si bun se gaseste greu de ceea o sa-ti iti dau cele mai drastice sfaturi, cele mai feministe si greu de infaptuit. Nu te menajez atunci cand sunt sigura ca am dreptate. Stiu sigur ca-mi vei multumi mai tarziu. Nu te las sa-ti pierzi respectul de sine si o sa-ti umplu valiza sufleteasca cu complimente sincere si cu atentie. O sa stau cu tine intotdeauna cand ti-e rau sau cand, in singurateatea unei decizii, incerci sa te sabotezi. Dar asta astept si de la tine. Si reactionez urat si brutal cand dai semne de slabiciune prieteneasca. Uneori uit ca esti si tu om, dar ma bucur ca stiu sa-mi cer iertare pentru aceasta amnezie.

Iubitul tau nu o sa ma placa niciodata pentru ca sunt mai efervescenta decat sampania si mai evidenta decat un girofar. Dar ceea ce nu stie el e ca intotdeauana vei fi in siguranta cu mine. Si daca nu ai facut greseli in momente de slabiciune si oftica, asta a fost doar datorita mine, pentru ca i-am tinut partea iubitului tau.

Asta sunt EU, in doar cateva cuvinte si nu cunosc o cale mai buna de a fi decat arta de a trai aici si acum, fara amanare, fara temeri, cu incredere nebuna.

Comentarii
  1. Mada spune:

    Super post-ul asta! Si da…asa esti tu…pasionala, vesela, plina de viata, imprevizibila…o artista veritabila…si mereu cu cel mai bun „ciocan” de „spart geamuri”. 😛

    Te pupicesc dulce!

  2. Alexandra spune:

    Multumesc ca ti-a placut. Ca sa zic asam iti voi „sparge geamurile” in continuare si vom avea grija una de alta. Pupa Ale pe ea! 🙂

  3. Alexandra spune:

    Daaaa… un fel de „Draga mea”… 😀 Imi place 😉
    Si-mi place si noul aspect 😉 :* muah

Lasă un răspuns

