Mere padurete sau ciocolata?

Posted: Ianuarie 20, 2010 in Lola's heart, Teoria chibritului aprins
Etichete:, , , , , , ,

Ce-ati prefera? O lada cu mere padurete sau o cutie frumos ambalata cu cele mai bune bomboane de ciocolata din lume? Oricat de tentanta ar fi prima varianta sunt sigura ca ati alege-o pe a doua :P. Ei bine, eu n-am putut alege. Mie mi-a fost livrata la domiciliu o lada mare cu mere padurete pentru care am mai platit si ramburs si cu care habar n-am ce sa fac acum. Sunt super acre si ca vai de mama lor si troneaza in sufrageria mea lenese si mandre, ma impiedic de ele si cand le privesc mi se face gura punga. Aaaa, si mai scrie pe lada, cu litere de-o schioapa :”Manaca-ne.” Are you fucking kiddin’ me?

Preferam lamai. Macar as fi putut face o tarta cu lamaie sau un ceai bun, limonada sau as fi ras coaja apoi as fi tras-o pe nas. Dar cu merele astea ce fac eu acum? Continui sa le ignor? Le las sa se strice? Le arunc? La naiba, am platit ceva bani pe ele, asa ca va trebui sa le mananc unul cate unul pana ma acresc de tot si am grija ca pe viitor sa verific pachetul inainte sa-l primesc (si platesc) in casa.

Nici nu ma indoiesc ca v-ati dat seama deja ca totul e metaforic, bineinteles 😀 M-am trezit de dimineata cu un cinism ingrozitor si am zis, what the hell, hai sa postez o aberatie. A fi facut-o azi noapte, pe la 3, dar din diferite considerente printre care pot aminti urmatoarele,

– nu am net la mine-n camera

– nu aveam laptop-ul

– eram usor alcoolizata

– mi se inchideau ochii

– era un film interesant si profund pe Spice 😀

– nu imi doream acest lucru suficient de mult

n-am putut asa ca am zis ca nu-i timpul pierdut pentru o regurcitare verbala ca la mama acasa. Si ta-dam! Alexandra, cinica, scrie, compune pe banii firmei, in timpul programului, asteptandu-l pe unu’ de la banca sa-i prezinte o mega oferta de credit pentru casa. Adica eu sunt cinica, ce ziceti de asta care trebe sa vina? Asta n-a auzit de criza? Ca nici daca am face credit eu cu toata familia mea si neamuri si prieteni tot nu mi-as putea lua un apartament. Gizas! Cat cinism!

Sa revenim la lada mea. Ce credeti ca ati scapta de lada? Nu si astazi. Astazi vreau sa vorbesc de lada mea de mere padurete din sufragerie! Stiu ca multi dintre voi nu ati primit ciocolata si ca sunteti si voi la randul vostru fericitii posesori a unei lazi plina ochi cu mere padurete care va tine de foame in tara asta plina de padurari si padureti. Cine zice ca papa ciocolata zi de zi e mai cinic ca mine!

Deci, dragii mosului, iertati-ma ca nu ma pot exprima altfel decat asa astazi. Sunt ofticata si tulburata (mental) de numa’. Cum adica sa-ti bata unu la usa dis-de- dimineata si sa-ti ofere cu zambetul pe buze un pachet mare, pe care il mai si platesti, plin cu acrituri. Mai, la mine nu se vine cu asa ceva! Si nu asa de dimineata. Plus ca toata lumea stie ca mie imi place ciocolata.

Ia mai duceti-va mai desteptilor furnizori de acrituri in lumea voastra pragmatica si desteapta. Ia nu-mi mai trimiteti mie lazi din astea care nici macar nu sunt roz, sa ma bucur si eu cumva. Si daca tot va mananca sa o faceti, macar o telegrama inainte sa stiu ce ma asteapta, sau un sms, un bip, ceva acolo.

Daca ati inteles ceva din tot ce am debitat eu in post-ul asta, sa ma anuntati si pe mine. Eu nu mai inteleg nimic. Si chiar visasem frumos de ceva timp incoace.

PS. Vrea cineva niste mere?

Comentarii
  1. Ionut spune:

    Mere padurete?!!!? HMMMMMM not good shit I may say. Ciocolata cu siguranta e mult mai buna, si chiar daca nu o mananci zilnic, gustul poate sa tina si din doua in doua sau chiar din trei in trei zile. Facand o paranteza, urmatorul meu post va fii: what goes around, comes around! Si eu in ultima perioada am primit, nu una, ci doua lazi cu mere padurete, rotunde mari si crete (asta asa ca sa fac o rima), si culmea culmilor, nu ofeream decat ciocolata. Merg inainte, inca mai am suficienta ciocolata pentru viata asta, multa de tot si pentru mine, dar si de impartit……..

  2. Alexandra spune:

    Stiu ca nu sunt singura care a primit asa ceva. Dar poate unii au posibilitatea sa mai aleaga…eu in schimb, le-am primit si a mai trebuit si sa platesc pentru asta. Te inteleg mai mult decat crezi asa cum stiu ca nimeni nu ma poate intelege pe mine. Si da stiu, what comes around comes around, din pacatelea. Keep on the optimistic tone, poate mi-l recuperez si eu pe al meu…simt ca incepe sa se sparga zidul…

  3. Elena spune:

    Alexone, poate noi am tot pronuntat: ‘NU vreau mere padurete’ si univerusl a inteles ‘Vreau mere padurete’, ca nu are cititor de negatii prostul :)))))). Hai sa incercam sa ne gandim doar la ciocolata de acum incolo si sa vedem ce-o iesi ;). Si-apoi, chiar daca gustul merelor este cam acru gandeste-te ca au vitaminte si o sa ne intareasca organismul pentru viitor! Pupi!

  4. Alexandra spune:

    Hey, frumos zis Elana! Stiu foarte bine ca Universul nu decripteaza si intelege negatia. De acum ma gandesc doar la cioco… Pupa Ale pe ea! Ghici unde?

  5. Irina spune:

    Cred k treci printr-un moment destul de stresssant? cred ca e prea putin spus,poate plin de idei contradictorii si resentimente…si sa sti k ai facut bn k ai ”aberat”,zic eu,app ti-a iesit f bine, cred k a ajutat psihicului tau sa te descarci…
    Da uite ce zic eu,lasa-le incolo de mere…pana la urma viata nu e decat o succesiune de suisuri si coborari,si daca te gandesti k ar exista totusi ceva mai urat decat merele padurete,asteapta-te sa primesti si acel lucru,dar fii pregatita din timp…:-*
    Iar in ceea ce priveste zidul inaltat inaintea ta de care te tot lovesti cu inversunare, eu ti-as recomanda sa ai rabdare si sa il darami caramida cu caramida…asa ,kiar daca va dura ceva mai mult,vei avea timp sa realizezi ce faci,iti vei dori din ce in ce mai mult sa termini ce ai inceput, si vei evita sa te ranesti…
    Si as mea adauga ceva,mie personal cea mai buna ciocolata imi place cea de casa…nici eu nu stiu sa o prepar ink,mai caut ingredientele 😉

  6. Alexandra spune:

    Imi place echilibrul tau, Irina. Si da, cand am scris postul ala, imi primisem o mare palma mai mult sau mai putin meritata. Dar m-am eliberat scriind. Am scris-o intr-un fel amuzant si cinic, ca o gura de sampanie buna. Acum astept cutia de ciocolata, dar cred ca e mai bine, vorba ta (foarte adevarata de altfel)sa mi-o creez singura. Te pupa Ale. Mersi de incurajari!

    • Irina spune:

      Felicitari tie ca ai vb atat de franc despre asta! Sunt sigura ca ai destiu prieteni care inteleg prin ce treci,si care iti mai indulcesc un pic fiecare zi…si ca sa fi sigura ca nu ai pierdut nimic,ce-ai zice sa faci o dulceata din merele alea si sa o dai mai departe ;).Pup dulce inapoi

  7. Alexandra spune:

    Fataaaaa, pisiii, sa stii ca zilele urmatoare cand vin in Bv ( nu stiu cand, da vin), aduc o ciocolata, sa nu zic o cutie :)) Da-le-ncolo de mere, ca nu-s bune la nimic, mai sanatoasa-i ciocolata din punctul meu de vedere.
    Mi-a placut ce-a zis Elena: n-are Uiversul asta cititor de negatii. So, lets’ just think positive!

  8. Alexandra spune:

    Abia (te) astept. Sa stii ca nu am glumit cand ti-am spus ca mi-e dor de tini, fata! Papam cioco impreuna 😛

  9. Calin spune:

    Dragilor.. ciocolata ca ciocolata.. dar o lada de mere padurete?
    Cum pot sa refuzi o asa bunatate a naturii, „Whut da heck is not Ko with You?” Ca vorba aia… din tarana la popor. :what goes around, comes around & what comes around goes away… In fine, ideea este alta, macar sunteti constienti de efectele benefice la toate nivelele ale merelor padurete?

    Este ora 4.37 A.M.

    Calin out.

  10. Alexandra spune:

    Ni mah la Calin! La ora 4.37 noaptea tu te gandesti la beneficiile merelor padurete? =))
    Am incercat sa inteleg insomniacul din tine, dar m-am oprit la ciocolata. Restul e tacere.

    ALEX OUT.

  11. Morom3t3 spune:

    Umblai cu bicicleta hai-hui si dadui peste un mar de-asta. Apoi intrai pe Googu sa vad ce-as putea face cu merele astea ca na, mi-s om practic si uite-asa ajunsei colea.

    Ti-a venit tie sa filozofezi pe marginea merelor astora… 😛

Lasă un răspuns

