Apa si pamant

Posted: Ianuarie 28, 2010 in Lola's heart
Etichete:, , , , , , ,

Un dans perfect, un razboi dulce in care orice arma este permisa atat timp cat taie fin, fara sa simti. Un razboi  fara sa existe un castigator si invins. Doar de dragul de a imbina, intr-un puzzle albastru si maro toate nuantele existentei noastre. Am descoperit ca nu exista reguli si ca trebuie sa cobor si sa urc pe un grafic sentimental si mental pe care nu-l pot citi. Nu exista logica si definitii, totul se bazeaza pe instinct si pasiune, dar si pe nebunia de a concura intr-un joc fara castigatori. Fara sa privesc, fara macar sa deschid ochii vreodata, mi-am ascutit celelale simturi ca sa infrunt o forta egala mie, dar totusi atat de diferita din punct de vedere material.

Poti simti cand ma pierd in tine? Poti sa-mi simti rasuflarea calda pe sufletul tau inghetat? Poti sa-mi cuprinzi palmele intr-ale tale si sa-mi incalzesti deziluzia? Poti sa ma inveti cum sa-mi aleg armele? Cum ai prefera sa te pierzi? Intr-un neant fara materie, in care sa bajbai pe intuneric aripi de inger sau sa alergi intr-un desert insetat de zapada? Sopteste-mi in vise, cu picaturi adanci, cum ai sa ma poti regasi la o intersectie de stele. Ti-ai curba linia sufletului, ca sa-mi poti asculta lumea?

Spune-mi apa, spune-mi de ce nu infloresc flori si de ce nu creste iarba cand umblii cu talpile pe sufletul meu? Spune-mi de ce visez noaptea, aruncata-n magma, la stropii tai reci? Ti-am soptit ca zapada poate doar incalzi pamantul si asta abia dupa ce i-ai inghetat atomii adormiti…

Ai plouat cu gheata pe intreaga mea existenta.

Spune-mi, cine a fost mai intai, apa sau pamantul?

Lasă un răspuns

