Poezie cu miros de frezie

Posted: Februarie 18, 2010 in Lola's heart
Etichete:, , , , ,

Poezia aceasta pe care am gasit-o din intamplare, navigand plictisita pe blog-urile semenilor, mi-a inundat in inima si in minte un mix de arome sentimentale. Nu m-am putut abtine sa nu o postez. Iata poezia cu miros de frezie:

In chip de raspuns

Nu mi te da chiar toata, nu-mi abdica în brate
Nu vreau capitulare fara conditii
Pentru unul ca mine, o mica potaie, un berbant de duzina
Cadoul cel mai de pret ar fi sa te merit
Imbie-ma s-alerg dupa tine, sa-ti adulmec pasii prin iarba
Sa te gasesc fara busola, sextant sau compas
Mai fa-te ca uiti sa raspunzi când te sun,
Setea de tine ma tine viu, n-o stinge de tot
Cu dragostea ta ma hranesc, dar tine-mi treaz apetitul
Sa nu-mi fie niciodata de-ajuns
Fii luna, sa-ti fiu soare, sau invers, cum poftesti
Sa-ti cer randevuuri galante
Improbabile eclipse, dar lungi si fecunde
Fii muza mea razgâiata,
Si lasa-ma sa aflu singur unde sa ta gâdil
Si cum sa te invoc
Himera mea cu mici capricii poznase
Pune-ma pe jar si zgândare-mi orgoliul
Fa-ma gelos pe efebi imaginari si zei clandestini
Si pune-mi coroana de print
Ai nesigurantelor plutitoare
Ascunde-te-n amurguri de melancolie blânda
Joaca-te cu mine de-a v-ati ascunselea
Cu masti de carnaval venetian
Dar lasa-mi totusi înainte un mic biletel scris de mâna
Daca ma cauti, ma gasesti în cutare loc
Nu de alta, dar iubirea e oarba
Comentarii
  1. […] addictedtosun : Poezie cu miros de frezie […]

  2. Alexandra spune:

    sa inteleg ca iti apartine creatia, Marius? 🙂

  3. Elana spune:

    Bune sfaturi 🙂

Lasă un răspuns

