– Hei, vezi ca ai calcat pe sufletul meu!

Posted: Martie 23, 2010 in Lola's heart
Etichete:, , , , ,

– Hei, vezi ca ai calcat pe sufletul meu!

–  Ahh, scuze! Dar cum as putea sa merg alaturi de tine fara sa-ti calc pe suflet? Sau cum as putea sa ma strecor in cercul tau, fara sa nu fac mici ravagii cu talpile mele grele. Vezi tu, sufletul tau e ca un magazin plin de portelanuri, cristale si sticla. Oricum m-as intoarce, cotul meu ar putea sparge ceva.

– As dori mai multa finete, te rog…e vorba de sufletul meu aici…

– Tu m-ai lasat sa intru …de ce imi ceri sa-mi menajez reactiile, sa nu stric nimic, sa nu deranjez interiorul fiintei tale … entuziasmul si iubirea mea au ecou … nu pot pasi atent, pentru ca sunt prea incantat de tot ceea ce-i aici. Si imi pierd concentrarea. Ochii mei nu se mai uita la pasii atenti pe care-i fac ci descopera, descopera un infinit … ai atunci in incantarea ce ma acompaniaza, calc greoi , dureros si adanc peste sufletul tau … iarta-ma, iarta-mi iubirea entuziasta!

Lasă un răspuns

